Vi strävar alltid efter att du som medlem hos Refunder.se ska känna en nöjdhet till 100% med vår tjänst. Vårt supportteam sitter därför redo att hjälpa dig med dina frågor och funderingar.
Nedan hittar du svaren på de vanligaste frågorna vi brukar få. Har du gjort ett köp som inte har registrerats på ditt medlemskonto ber vi dig att välja alternativet “Mitt köp har inte registrerats” här intill och fylla i formuläret, så hjälper vi dig så fort som möjligt. Notera att vi inte har möjlighet att behandla ospårade / oregistrerade köp som är 60 dagar gamla eller äldre.
Om du inte hittar svaret på din fråga eller behöver ytterligare hjälp ska du inte tveka på att kontakta oss via alternativet "Kontakta vår support direkt" Vår kundtjänst är bemannad måndag - fredag mellan 8 - 17. Ärenden som inkommer på helger och övriga röda dagar besvaras nästkommande vardag.
Frågor angående Refunder Pay hänvisas till DNB:s kundtjänst på telefon 08-695 17 12, öppet mån-fre kl 8-17.
Om du har gjort ett köp via oss som inte har registrerats på ditt medlemskonto kan du rapportera in det här, så behandlar vi det så snart som möjligt.
Vi använder cookies på vår webbplats. Genom att godkänna cookies hjälper du oss att samla in data som vi kan använda för att förbättra annonser samt vår webbplats. Klicka på "Godkänn alla cookies" för att fortsätta, eller klicka på "Anpassa cookies" för att välja vilka cookies du vill godkänna. Läs hela vår cookiepolicy här och hela vår integritetspolicy här .